icon-avc
Home | Ons team | Monty Trapman

Monty Trapman

Monty Trapman (1948) begon ooit als beleggingsanalist. Als managementtrainer bij Rabobank Nederland richtte hij zich op de directeuren van de aangesloten banken. Thema's waren strategie, beleid en leiderschap. Rond dit laatste thema werkte Monty veel aan de persoonlijke en professionele ontwikkeling van de deelnemers.

Van stafdenken naar commercieel denken
Enige jaren geleden zijn enkele stafdiensten van Rabobank Nederland overgegaan in een zelfstandige BV. Monty gaf in dit traject vorm en inhoud aan een programma voor alle leidinggevenden van de nieuwe BV. Van stafdenken naar commercieel denken en zicht hebben op de eigen rol in en invloed op het welslagen van de BV.

Successen
Vervolgens werd Monty zelf leidinggevende aan een eenheid Opleidingen, Bedrijfscommunicatie en Organisatieontwikkeling. Zakelijke successen behaalde hij onder meer bij de implementatie van een nieuw besturingssysteem, waarbij hij de samenwerking tussen elkaar niet begrijpende afdelingen op gang bracht.